Velkommen, Gjest
Vennligst Logg inn eller Registrer deg.    Glemt passord?

Helt nytt produkt til Europa nå
(1 visning) (1) Gjest
Gå til bunnenSide: 1
EMNE: Helt nytt produkt til Europa nå
Helt nytt produkt til Europa nå 4 År, 1 Måned siden  
I januar 2010 startet et helt nytt selskap sin markedsføring i Norge. De selger hudpleieprodukter som gir kroppen engergi og huden et ekstra løft . Selskapet ble etablert i 2009 og er enda i startgropa. Fram til nå har det fått god medieomtale i USA og snart kommer det en artikkel om produktene i et norsk dame-magasin.

Her kan du se noe av den omtalen produktet har fått i USA:

Jeg håper på å bygge et nettverk over hele Norge før omtalen i norsk presse kommer. Jeg har stor tro på dette produktet og håper at vi kan ha medlemmer over hele landet som står klar til å demonstrere for potensielle kunder etter medieomtalen.

Er du en av de som liker å bygge opp et selskap fra bunnen, bygge nettverk og lære opp andre som kan demonstrere på home-party? Da vil jeg gjerne ha kontakt med deg. Ikke la denne muligheten gå i fra deg. Vi er først ute og markedet er stort! Norge og Sverige var de to første Europeiske landene som gikk inn i dette selskapet. Vi har hele Europa foran oss. Inntektene fra nettverket syns jeg ser veldig lovende ut. Ta kontakt dersom du ønsker å høre om mulighetene her.

Kanskje du heller er den typen som liker du å demonstrere på home-party? Da er du også personen jeg søker! Jeg ønsker å ha en rekke demonstratører rundt om i landet som liker å jobbe med mennesker, selge og tjene penger på videresalg. Ta kontakt med meg så får du høre mer om inntjeningsmulighetene ved denne måten.

Kanskje er du ingen av delene, men kjenner noen som kunne tenkt seg muligheten. Vis dem denne siden og fortell dem at dette er HELT NYTT i Norge. Jeg har selv alltid tenk; hadde jeg bare vært på topp i dette nettverket så kunne jeg ha tjent penger på det. Vel, nå er det mulighet for å komme på topp

Du kan kontakte meg på mail: hope@live.no
eller telefon: 93 21 77 56
Anita Hope
Fresh Boarder
graph
Bruker frakoblet Klikk her for å se brukerens profil
Siste endring: 03/03/2010 20:30 Av hope71.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Helt nytt produkt til Europa nå 2 År, 7 Måneder siden  
Hva heter selskapet ditt?
Geir Tvenge
Fresh Boarder
graphgraph
Bruker frakoblet Klikk her for å se brukerens profil
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Gå til toppenSide: 1