Article Solid vekst i Nu Skin
Banner

Meningsmåling

Burde Aktivitetveggen vise alle medlemmers aktivitet, ikke bare dine venners aktivitet? (du velger fremdeles selv om din egen aktivitet vises for alle registrerte, bare venner eller bare deg selv)
 

Nu Skin arbeider for en bedre verden

News image

Nu Skin fikk American Business Award 2007, les mer.

Les hele artikkelen

Nu Skin vinner av Stevie Award

News image

Nettverkselskapet Nu Skin kan smykke seg med tittelen "Most Innovative Company" etter å ha vunnet denne kategorien ...

Les hele artikkelen

Lønnsom butikk for Nu Skin

News image

Nu Skin har ordnet seg 350 kvadratmeter midt i Oslo sentrum som distributørene kan bruke som møterom eller showroom. I...

Les hele artikkelen

Solid vekst i Nu Skin

News image

Nu Skin Enterprices Inc. har levert solide tall også for andre kvartal i år. Siden 30. juni i fjor har selskapet hatt en...

Les hele artikkelen

Relaterte emner: Nu Skin, Nu Skin, Nu Skin, Nu Skin, Nu Skin, Nu Skin, Nu Skin, Nu Skin, Nu Skin, Nu Skin, Nu Skin, Nu Skin, Nu Skin, Nu Skin, Nu Skin, Nu Skin, Nu Skin, Nu Skin, Nu Skin, Nu Skin, Nu Skin, Nu Skin, Nu Skin, Nu Skin, Nu Skin, Nu Skin, Nu Skin, Nu Skin, Nu Skin, Nu Skin, Nu Skin, Nu Skin, Nu Skin, Nu Skin, Nu Skin, Nu Skin, Nu Skin, Nu Skin, Nu Skin, Nu Skin, Nu Skin, Nu Skin, Nu Skin, Nu Skin, Nu Skin, Nu Skin, Nu Skin, Nu Skin, Nu Skin, Nu Skin, Nu Skin, Nu Skin, Nu Skin, Nu Skin, Nu Skin, Nu Skin, Nu Skin, Nu Skin, Nu Skin, Nu Skin, Nu Skin, Nu Skin, Nu Skin, Nu Skin, Nu Skin, Nu Skin, Nu Skin, Nu Skin, Nu Skin, Nu Skin, Nu Skin

-
+
12
Solid vekst i Nu Skin
fredag 06. august 2004 17:55

 

Omsetningen for det første halvåret økte med 19% i forhold til første halvår i fjor. Det er de asiatiske markedene som trekker opp.

På denne tiden i fjor hadde Nu Skin 621 000 aktive distributører i sitt verdensomspennende nettverk. Ferske tall fra selskapet viser at det nå har økt til 808 000 distributører.

Hovedforklaringen i økningen ligger i det kinesiske markedet. Her økte antallet aktive distributører fra 104 000 til 261 000 på ett år. Dette utgjør en økning på hele 151%. Omsetningen i Kina økte fra 395 millioner kroner første halvår i 2003 til 739 millioner i år – regnet med dagens kronekurs. Dette gir en økning på 87%.

Selv om det kinesiske markedet trekker opp omsetningen i Nu Skin, leverer selskapet solide tall også for de øvrige markedene. I Nord-Asia har omsetningen økt med 8,7% og er nå oppe på hele 2,14 mrd. norske kroner for første halvår. Det er Japan som veier tyngst i det Nord-asiatiske markedet.

Med en total omsetning i Nu Skin-konsernet på 3,8 mrd. norske kroner, kan aksjonærene glede seg over et resultat etter skatt på i underkant av 241 millioner kroner for første halvår. Dette gir en økning på 17,5% i forhold til fjorårets tall.

Nu Skin forklarer det gode resultatet hovedsaklig med fremgangen i Kina, men legger også vekt på en akselererende vekst i USA, fordelaktige valutafluktuasjoner og en stadig tilstrømning av distributører og kunder.



Aktuelle linker:

  • Nu Skin sin internasjonale hjemmeside
  • Nu Skin Norge sin hjemmeside
  •  

    Banner